۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۰۸۱۶
کارشناس فرهنگي در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه:

باید فقط توافقی را بپذيريم که به نفع ملت ايران اسلامی باشد

پرچم عدالت و حقانيت جمهوري اسلامي در دست علمدار ولايت حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) است و نشانه آن نابودی زور گويان و ظالمان است.
باید فقط توافقی را بپذيريم که به نفع ملت ايران اسلامی باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کارشناس فرهنگي؛ محمد محمدي در خصوص سوالي که توافق مذاکرات چگونه براي ملت ايران اهميت دارد و چگونه بايد دست زورگويان و ياوه گويان را از ايران اسلامي قطع کنيم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ايران آبروی مسلمانان را برگرداند و يک پيغام اميد و افتخار به دين و عقيده به آنها را داد و اين مهمترين پيغام انقلاب اسلامي به جهان بود که اسلام مي تواند در برابر دشمنان خدا و انسانيت با آنهمه قدرت بايستد و به پيروزي برسند.

محمدی افزود: انقلاب اسلامی در تمام دنيا دگرگونی ايجاد کرده است و با وجود اين انقلاب روز به روز دارد اين پيغام به جهانيان می رسد که ما ايستاديم و داريم راهمان را ادامه می دهيم و دشمنان نتوانستند در برابر ما کاری انجام دهند.

وي گفت: موفقيت ما به دست رهبری آگاه و مردم بصير است، مردمان کشورمان امسال هم بهتر از سال های قبل با حضور پرشکوه در راهپيمايی ۲۲ بهمن به زورگويان استکبار جهانی مي گويند ما با ولايت زنده ايم و به هيچ عنوان زير بار ظلم نخواهیم رفت و فقط توافقی را مي پذيريم که به نفع ملت ايران اسلامی و باعث سرافرازی اين ملت باشد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۴:۳۱

29 Dec 2019